Felanmälan, bokning och avläsning

Skriv ut sidan

Felanmälan

Felanmälan kan göras här. Felanmälan kan också göras via HSB Portalen. 
Där ser man vilka ärenden man har och man kan skapa nya ärenden. 
Logga in på mina ärenden på HSB Portalen  (Öppnas i ny flik)

Se under  ”Bra att veta – HSB Medlemsinformation”  hur man loggar in.

Se mer om hur man anmäler fel under ”Bra att veta – Anmälan av fel eller ärende” .

Bokning

Bokning av tvättstugan, övernattningslägenheten och gemensamhetslokalen sker via panelen i källaren eller via Aptus Portalen på webben. Man kan även boka med hjälp av en mobilapp. Logga in på Aptus Portalen (Öppnas i ny flik) Se under ”Bra att veta – Gemensamhetslokal, Gästlägenhet och Tvättstuga” hur man loggar in och vilka regler som gäller.

Avläsning

Alla lägenheter kan avläsa sin egen förbrukning av el, kallvatten och varmvatten. Logga in på lgh.infometric.se (öppnas i ny flik) Se under ”Bra att veta – Individuell Mätning och Debitering” hur man loggar in.